padání mozilly ve slackware 9.0 (WAS: Linux a zabijeni procesu ...)

Pavel Kuběnka pavel.kubenka na centrum.cz
Pondělí Červenec 7 15:28:58 CEST 2003

Zdravím,
mám tentýž problém (se Slackware 9.0). Domnívám se ovšem, že problém
bude někde jinde, neboť mých 512MB RAM se mi jeví dostatečných i pro
provoz Mozilly :-). Padá to na konkrétních stránkách. Bohužel, neměl
jsem dosud dostatek vůle, abych to vyhledal. Prakticky vždy se mi to
stává při nahrávání stránky do tabu (což ovšem nemusí být relevantní). Z
nestandardních věcí mám importované fonty z MS Windows. Důležitá věc:
stává se to v mozille 1.3 i 1.3.1.

Zdraví
pk