Stanovisko vyboru CZLUGu

Ing. Pavel Janousek Janousek na FoNet.Cz
Úterý Červenec 8 12:25:27 CEST 2003

	Bohuzel tak jednoduche to neni. V pripade RH se nejedna jen o
"nazev produktu" ci logo, ale o to, ze na tom "RedHat CD's" jsou i veci
pod jinymi nez BSD a GNU GPL licencemi... - tento software samozrejme
nejste opravnen "prepalovanim" sirit a je to v poradku, na druhou stranu
pokud odstranite tyto materialy, zbyly skelet muzete sirit v souladu s
GNU GPL a jinymi licencemi (a to je jadro sporu RedHat vs. prepalovaci).

	Obecne mi vsak nebrani nic abych vytvoril distribuci z ciste GNU
GPL software a presto si nemohu stanovovat vice omezujici pravidla pro
sireni nez je v licenci (a tedy NE NEZ STANOVIL TVURCE DISTRIBUCE) me
pravo... - to je gro me vytky, resp. nepresnost formulace Vyjadreni
CZLUGu - docela mne prekvapilo, ze ackoli jinak text cti pravo, toto
bere jako "automaticke a logicke" - v pravu to vsak vzdy nemusi byt
brano jako automaticke a logicke, ale jak je psano...