Red Hat 9.0 nedovoli zalozit usera, v nazve ktoreho je znak bodka.

Miloslav Trmac mitr na volny.cz
Úterý Červenec 8 18:50:54 CEST 2003

Dobry den,
On Tue, Jul 08, 2003 at 12:14:50PM +0200, Robert Sill wrote:
> Znacne ma prekvapuje, ze Red Hat 9.0 nedovoli v grafickom ani command-line mode vytvorit uzivatela s menom napr. peter.novak a vadi mu v nazve bodka. Red Hat 8.0 a myslim, ze aj Mandrake 9.1, ale aj ine distribucie to dovoluju. Preco tomu tak je
Toto omezeni (jen mala pismena, cislice, podtrzitko, musi zacinat
pismenem, muze navic koncit $) je v originalnim balicku shadow-utils.
Zadne oduvodneni tohoto omezeni tam ale neni uvedeno.
	 Mirek