OT: Re: Pod Red Hat 9.0 nefunguje prepinanie klavesnice napr. Eng/Sk

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Úterý Červenec 8 13:30:47 CEST 2003

Dne út 8. července 2003 13:12 jste napsal(a):
> Zdravim !
>
> Pod Red Hat 9.0 nefunguje prepinanie klavesnice napr. Eng/Sk. Vo verzii
> R.H. 8.0 som klavesnice prepinal po stlaceni Lavy Shift+Pravy Shift.
>
> R.H. 8.0 ale j Mandrake 9.1 umoznuju prepinanie pomocou Lavy Shift+Pravy
> Shift. R.H. 9.0 sa podla mna velmi nevydaril, preto prevadzkujem zatial ako
> server R.H. 8.0.
>
> Snad nabuduce to bude lepsie od Red Hatu. :-)))

Toto je co?? Stížnost? Konstatování?

Já nevím u serveru vůbec nezáleží na tom jakou má nastavenou klávesnici, nebo
vy pracujete stabilně na serveru ?

U desktopu je to trochu horší pokud potřebujeme psát vícejazičné texty, ale
normální člověk vystačí z rozložením CZ na této klávesnici napíši jakýkoliv
znak (kromě čínských symbolů a dalších exotických znaků)

Viz: åÅőŐöÖ°#&@{}^<>*~[]`'łŁ$'\][þø→↓←ŧ¶|āō©º×÷ƧЪŊĦΩ®Ŧ¥↑ıØÞ

Některé znaky ani nevím co znamenají :-( Teď jde o to zda se vám to zobrazí
správně :-)

Takže žádné přepínání klavesnice není třeba :-)

|    jabber soban na jabber.cz              |
|    ICQ    179223500                    |