Pod Red Hat 9.0 nefunguje prepinanie klavesnice napr. Eng/Sk

PeS pes na mfservis.cz
Úterý Červenec 8 22:55:16 CEST 2003

Robert Sill wrote:
> Zdravim !
>
> Pod Red Hat 9.0 nefunguje prepinanie klavesnice napr. Eng/Sk. Vo verzii R.H. 8.0 som klavesnice prepinal po stlaceni Lavy Shift+Pravy Shift.
> R.H. 8.0 ale j Mandrake 9.1 umoznuju prepinanie pomocou Lavy Shift+Pravy Shift. R.H. 9.0 sa podla mna velmi nevydaril, preto prevadzkujem zatial ako server R.H. 8.0.
> Snad nabuduce to bude lepsie od Red Hatu. :-)))

Hmmms,tak to mate nekde chybku v konfiguraci,presne ono prepinani
shift-shift mi tu beha pod RH9 uplne v pohode...

Section "InputDevice"
         Identifier  "Keyboard0"
         Driver      "keyboard"
         Option      "XkbRules" "xfree86"
         Option      "XkbModel" "pc105"
         Option      "XkbLayout" "us,cz_qwerty"
         Option      "XKbOptions" "grp:shift_toggle, grp_led:scroll"
EndSection

Pokud slo o terminal (neni to v puvodnim mailu zmineno),tak se
omlouvam,pro ten to nastavene nemam,hacky a carky pisu vyjimecne a jen v
xkach...

> S pozdravom Robert Sill

PeS