Stanovisko vyboru CZLUGu

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Úterý Červenec 8 13:42:13 CEST 2003

On Tue, 8 Jul 2003, Dan Ohnesorg wrote:

> RHL  je   šířen  za  podmínek   End  User  License   Agreement  (EULA,
> http://ftp.linux.cz/pub/linux/redhat/linux/9/en/os/i386/EULA).    Tato
> licence omezuje  možnost prodeje RHL a  z tohoto důvodu  RHL není Free
> Software.  RHL   však  není  jedinou   distribucí  operačního  systému
> GNU/Linux a existují distribuce, které jsou Free Software.

Ta druhá věta postrádá docela smysl. Proč by ten fakt, že nelze RHL
prodávat pod stejným názvem z důvodu existence POUZE některých balíčků s
Copyrightem, měl být označen "an blok" jako že RHL není Free Software??
Co mají dvě věci redistribuce a vlastního užívaní společného?

Asi chápu myšlenku, ale přijde mi to jako hodně nešťastná formulace...

R.V.