Doporučuji - digitální fotoaparáty v Linuxu

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Středa Červenec 9 10:45:49 CEST 2003

Dne út 8. července 2003 00:59 jste napsal(a):
> Dobrý den,
>
> nedokázal jsem rozjet svůj digitální fotoaparát v Linuxu (nemá USB
> storage), ale pořídil jsem si USB čtečku a ta v Linuxu pracuje perfektně
> (pravděpodobně všechny typy - mají USB storage). Všem se shodnými problémy
> (bývá to v diskuzi) doporučuji při nejhorším stejné řešení. Mj., já jsem tu
> mou pořídil jen za cca 500,- Kč; stačí projít pár obchodů...
>
> Zdraví,
>
> Oak

Když už to tu píšete nebyla by zminka o jaké čtečce to píšete ?
Fotoaparáty mají hromadu různých karet - každý výrobce jinou :-(

|    e-mail soban na centrum.cz             |
|    jabber soban na jabber.cz              |
|    ICQ    179223500                    |