Doporučuji - digitální fotoaparáty v Linuxu

Oak oak.brno na seznam.cz
Pátek Červenec 11 01:42:56 CEST 2003

Dne st 9. července 2003 10:45 jste napsal(a):

> Když už to tu píšete nebyla by zminka o jaké čtečce to píšete ?
> Fotoaparáty mají hromadu různých karet - každý výrobce jinou :-(

Značka podle mě není podstatná, podstatný je, že ty čtečky umí USB storage
(někdo to nazývá Mass Storage). Dnes to jsou velmi pravděpodobně všechna
tato zařízení. Pak není potřeba žádnej ovladač (za předpokladu modulu pro
USB storage v systému) a zařízení pracuje spolehlivě.

Kupříkladu, já mám foťák na Smart Media karty (čtečku PQI), ale dlouho
předtím jsem už používal přístup na paměťovou kartu svého Clié (Palm PDA) s
paměťovou kartou Memmory Stick. Problémy žádný; jen mountnout /dev/sda1 a
hned je možný třeba kopírovat data pomocí svýho oblíbenýho souborovýho
manažera...

Zdraví,

Oak