legalnost kopirovani distribuci

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Středa Červenec 9 12:22:27 CEST 2003

On Wed, Jul 09, 2003 at 08:20:41AM +0200, Miroslav BENES wrote:

> To snad ani neni mozne nejde !
> Pokud se nekdo chova v souladu s pravem (a tedy s jejich
> licencnim ujednanim ktere je v nejakou chvili nejak
> formulovane), pak prece dotycny nemuze byt DODATECNE obvinovan
> za porusovani predpisu, ktery vzniknul az pozdeji. To byl i v
> nasem state docela Kocourkov, nemyslite ?

Ono je to bohužel trochu jinak. Díval jsem se do licenčních podmínek
k SuSE 8.2 a vypadá to (jsou psány hodně nepřehledně), že odpovídají
tomu novému výkladu. Takže právně je to v pořádku. Problém je v tom,
že málokoho napadne, že výklad těch podmínek, který je obsažen ve FAQ
na oficiálním webu SuSE ČR, může být zcela nepravdivý.

                                                      Michal Kubeček