legalnost kopirovani distribuci

Oak oak.brno na seznam.cz
Pátek Červenec 11 02:02:06 CEST 2003

Dne st 9. července 2003 12:22 jste napsal(a):
> [...]
No nebyl bych si tak jist, můžou to alespoň zkusit. Mám takový dojem, že se
to už stalo. Pan Kania teď veřejně oznámil, že nový podmínky platí od 23.
6., ale já vím, že on osobně už před 1/4 rokem přesvědčoval uživatele o
tom, že by se takto SuSE mělo užívat. A to aniž by se dotazoval, jakou
verzi SuSE má známej nainstalovanou. Nemohl teda vědět, že má zelenou
krabici s nápisem "7.3" s updaty z FTP a tudíž tím asi chtěl naznačit, že
to platilo od jakživa... Bál jsem se, že i pro FTP verzi, což snad tedy
ne...

> Ono je to bohužel trochu jinak. Díval jsem se do licenčních podmínek
> k SuSE 8.2 a vypadá to (jsou psány hodně nepřehledně), že odpovídají
> tomu novému výkladu. Takže právně je to v pořádku. Problém je v tom,
> že málokoho napadne, že výklad těch podmínek, který je obsažen ve FAQ
> na oficiálním webu SuSE ČR, může být zcela nepravdivý.
>
>                                                       Michal Kubeček

To nemusí být úplně pravda, všimněte si odstavečku, kde je popisováno, že si
lokální distributor může stanovit dodatečné podmínky. Proto jsem požádal
pana Kaniu, aby nám všem sdělil, jak se _liší_ podmínky "český krabice" od
"původní krabice", viz. mé poslední "Re: [Fwd: Licencni podminky produktu
SuSE]".

Zdraví,

Oak