[Fwd: Licencni podminky produktu SuSE]

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Středa Červenec 9 13:37:25 CEST 2003

> ODKDY PLATI NOVE PODMINKY?
>
> Od 23.6. Pro uzivatele, kteri zakoupili produkty SuSE drive, plati licencni
> podminky aktualni v dobe zakoupeni produktu.

Technicke otazky :

 - pokud jsem zakoupil pordukt SuSE drive, mam tedy licencni
podminky jine nez jsou platne v soucasnosti (pokud jsem to dobre
pochopil). Je to tak ?

 - muzu zakoupeny produkt SuSE prodat jinemu uzivateli ?

 - pokud ano, jake budou licencni podminky platne pro nej ?

Predpokladam ze by tento uvazovany prodej probehnul po 23.6.,
protoze pred timto datem uz to asi nestihnu.

Dale by me zajimalo, co vas k teto zmene vede. Pokud jde o
licence programu zahrnutych do distribuce SuSE, byl by velky
problem oddelit je (napr. na jine CD) a restrikci uvalit jen na
nej ? Nebo jsou tyto licencni trable jen vymluva jak SuSE
"uzavrit" ? Viz problem s prehravanim MP3 v distribuci RedHat.

P.S. Nejsem uzivatelem zadne verze distribuce SuSE, ale to co se
tu probira mi pripada ponekud "zvastni".