[Fwd: Licencni podminky produktu SuSE]

Petr Kania kania na suse.cz
Středa Červenec 9 16:09:55 CEST 2003

> Technicke otazky :
>
>  - pokud jsem zakoupil pordukt SuSE drive, mam tedy licencni
> podminky jine nez jsou platne v soucasnosti (pokud jsem to dobre
> pochopil). Je to tak ?
Ano, soucasne licencni podminky pro SuSE Linux jako souborne dilo jsou
nove definovany.

>  - muzu zakoupeny produkt SuSE prodat jinemu uzivateli ?
Ano - muzete SuSE Linux prodat jinemu uzivateli

>  - pokud ano, jake budou licencni podminky platne pro nej ?
Pri pouzivani produktu SuSE musi dbat na licence jednotlivych programu
a na licencni podminky platne v dobe, kdy jste nakoupil produkt od SuSE.

> Predpokladam ze by tento uvazovany prodej probehnul po 23.6.,
> protoze pred timto datem uz to asi nestihnu.

> Dale by me zajimalo, co vas k teto zmene vede. Pokud jde o
> licence programu zahrnutych do distribuce SuSE, byl by velky
> problem oddelit je (napr. na jine CD) a restrikci uvalit jen na
> nej ? Nebo jsou tyto licencni trable jen vymluva jak SuSE
> "uzavrit" ? Viz problem s prehravanim MP3 v distribuci RedHat.
Vede nas k tomu snaha jasne rict, co je mozne delat se SuSE Linuxem a
jak ho pouzivat.

Prvotni zajem uzivatelu je moci pouzivat SuSE Linux doma nebo v praci
bez omezeni, kdy ho chteji nainstalovat treba na 50 pocitacu a v tomto
ohledu nejsou nijak omezeni. A svym znamym a pratelum mohou doporucit
FTP verzi.

Tim, ze jsme vydali nove licencni podminky, sledujeme pouze jeden cil a
to zajistit dlouhodobe srozumitelne a jasne podminky, za kterych je
mozne SuSE Linux pouzivat.

> P.S. Nejsem uzivatelem zadne verze distribuce SuSE, ale to co se
> tu probira mi pripada ponekud "zvastni".
Toto opravdu nemohu posoudit:-)

--

Best Regards / S pozdravem,

Petr Kania
Production and sales manager / Vedouci oddeleni produkce a prodeje
SuSE CR, s.r.o.                  e-mail: petr.kania na suse.cz
Drahobejlova 27                  tel: +420 2 96 54 23 73
190 00 Prague 9                  fax: +420 2 96 54 23 74
Czech Republic                   http://www.suse.cz