Úroveň zabezpečení + host.deny

Martin Hudec corwin na corwin.sk
Středa Červenec 9 13:58:20 CEST 2003

On Wednesday July 9 2003 13:45, you wrote:
> btw, vsimol som si tu signaturu.. tak uz viem preco tak horlivo
> obhajujete mdk :). ako hovorim, vdaka mne sa uz ohrieva nejaky ten
> mesiacik/ rocik na par pocitacoch.

Mozno prave pre tu signaturu a aktivitu toho pana v Mandraku, by som
aspon trosku respektoval jeho nazor :).

> mkd zije z podpory (a aj to uboho :) takze pochybujem ze ta core
> dokumentacia je niekde na webe.

No neviem, Mandrake mal financne problemy, ale niekde som zahliadol, ze
sa z toho vysekal, a to veruze chvilu vyzeralo dost blede.....
kazdopadne ak nie toto tak uz neviem co potom je znakom
zivotaschopnosti nejakej tej distro. Keby Mandrake zil uboho z podpory,
asi by nebol v takom stave v akom je.

Hm....
--
Martin Hudec