Úroveň zabezpečení + host.deny

Michal Truban miso na blackhole.sk
Středa Červenec 9 13:45:37 CEST 2003

moj posledny prispevok k tejto teme :).

bezpecnost sa snazim riesit vseobecnymi prostriedkami, ktore
su defacto rovnake pod vsetkymi linuxami (unixami).
teda najnovsie softy, dobra conf, zakazat vsetko co sa nepouziva, firewall.

teda pouzivat take veci ako msec atd.. nedoporucujem.

btw, vsimol som si tu signaturu.. tak uz viem preco tak horlivo
obhajujete mdk :). ako hovorim, vdaka mne sa uz ohrieva nejaky ten mesiacik/
rocik na par pocitacoch.

jeden kolega raz prisiel, ukazal mi par startovacich skriptov z mdk
a povedal mi, nech mu tam ukazem komentare, alebo dokumentaciu k tomu.

mkd zije z podpory (a aj to uboho :) takze pochybujem ze ta core dokumentacia
je niekde na webe.

zatial. miso ;)