VNC

Dejma dejma na volny.cz
Středa Červenec 9 14:38:02 CEST 2003

Po několika drobnostech se mi podařilo uchodit VNCSERVER

V konzoli se přihlásím jako normální uživatel
Spustím startx
V X spustím konzoli
V konzoli spustím vncserver :10

Když spustím vncserver :0 tak to nejde!

Na klientovi vncviewer 192.168.1.203:10 /zadám heslo - OK

Problém:
spustí se úplně jiný winmanager než z kterého jsem spouštěl server
(vypada to jako icewm)
Když spustím program, který po mě chce právo na roota, tak tam to okýnko
s heslem jenom problikne a zmizí.
Musím to spouštět se "su" nebo to lze vyřešit?

Jak se můžu přihlásit do relace, ze které jsem spustil vncserver, a kam
mi mizí ty autentizační obrazovky?

Je to normální nebo je to chyba někde mezi židlí a monitorem jako
obvykle?
Já si ty problémy fakt užívám

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.