VNC

Michal Samek spec_list na tony.cz
Středa Červenec 9 14:48:02 CEST 2003

V St, 09. 07. 2003 v 14.38, Dejma napsal:
> Po několika drobnostech se mi podařilo uchodit VNCSERVER
>
> V konzoli se přihlásím jako normální uživatel
> Spustím startx
> V X spustím konzoli
> V konzoli spustím vncserver :10
>
> Když spustím vncserver :0 tak to nejde!

Doufam, ze nebudu moc kecat, je to uz nejaky ten patek, ale na linuxu se
provozuje vnc server jako samostatne bezici xserver, tedy nezavisle na
tom, ktery si poustite lokalne. Proto ho ve chvili, kdy vam uz na
displeji :0 bezi ten 'normalni' xserver, nespustite na :0.
Proto se take pousti jiny wm nez mate nastaven pro normalni xfree
session. Vnc xserver by mel mit svoji konfiguraci, kde by to melo jit
ponastavovat. Kam miznou okynka to bohuzel netusim, ale mozna to souvisi
s tim wm, zkuste jiny. Nevim, zda se da pres vnc pripojit nejak k uz
bezicimu xfree86, ale imho to nejde, urcite ne bez nejakeho patchovani
xfree.

--
Michal Samek <spec_list na tony.cz>