rh 9.0 - skokove zmeny casu

petr cezar konf_for_all na seznam.cz
Středa Červenec 9 20:53:20 CEST 2003

dobry den,

nainstaloval jsem si na jeden stroj rh 9.0 a nedari se mi u nej
nastavit presny cas

dam 'init 1', pak 'date xxxxxxxx', 'potom hwclock -w' a nakonec jeste
pro sichr 'hwclock -s'

tedy ted jsou systemove i hw-hodiny sync, ne?

neubehne ani 20 minut a cas se mi skokem posune presne o 2 hodiny
dopredu. po nejake chvily o dalsi 2 hodiny. tim to prestane a tak to
dal vesele vali o 4 hodiny predbehnute

kdyz byly na te masine predtim win98 tak byl cas okay, takze
hw-problem to doufam nebude
v single-user modu vali akorat jadro a bash, ne? takze cron a pod. ma
asi take alibi

noa tady konci moje linuxove vedomosti a tak prosim o radu - kde a co
mohu jeste hledat? rh 9.0 jsem instaloval uz na trech masinach a s
timto problemem se setkavam poprve

diky za vas presny cas
petr