mozilla a mailto:

Martin Hassman martin.hassman na vscht.cz
Pondělí Červenec 14 10:40:49 CEST 2003

On 11 VII 2003, you wrote in cz.comp.linux:

> Ve faqu na mozilla.org je popsano ze to pod linuxem nejde (pod windows
> i MacOS bez problemu) Vzhledem k tomu, ze ten faq tam visi
> pravdepodobne od dob 1.0, tak doufam ze uz je toto opraveno.

Nejsem si jisty, zda se  v tom neco zmenilo, ale zaznamenal jsem nedavny vznik projektu MozEx
http://mozex.mozdev.org/ ktery by to mel umet resit.

Takze opet zname reseni: pokud to neumi Mozilla, zacit hledat nejaky add-on, ktery to vyresi ;-)

met - martin hassman

--
Martin Hassman
Institute of Chemical Technology in Prague