OT: Co pocitac a vase oci?

Pavel Kysilka goldenfish na mamutik.ucw.cz
Středa Červenec 9 23:21:29 CEST 2003

On 09-07-2003 21.41 +0200, Ondrej Kadlec wrote:
> Zdravim,
  take zdravim,

> mel bych takovou anketu - tyka se hlavne tech, kteri pouzivaji klasicke
> monitory a travi u pocitace vice nez 8h. denne.
> Nemate problemy se zrakem (jakekoliv)? Pripadne jak jim predchazite?
>
> Proc se ptam... travim letni prazdniny doma (dalkova brigada, programuji) a
> po 5 dnech sezeni u pocitace (cca 9h.) jsem zacal mit rano otekle oci a dnes
> prisel i zanet spojivek.
vyjimecne odpovim na OT-ecko, protoze je zbytecny si nicit zdravi.

na kolika Hz vam bezi X-ka a konsole? pokud ne alespon na 85 Hz, tak se
nedivte. idealni je to na 100 Hz a vice.

anketa je na nic. budto si seridte obnovovaci frekvenci, monitor,
rozliseni. anebo si zajdete k lekari ( ted beze srandy ), anebo nechat
pocitacu.

pripadna investice do monitoru a grafiky neni od veci.

pokud to chcete resit, tak budto abclinuxu a clanek "Konsole na 100 Hz".
je to na kartu nvidia a nemusi to vse chodit jak ma. anebo manualy,
news, google.

anebo pokud to nepujde, tak se pochlubte v konfere, co a jak nejde.
predpokladam, ze po nejake nevyresitelne chybe.

napovim XF86Config, konsole -- framebuffer.

--
> :      we're changin' future

zmente si obnovovaci frekvenci a mozna zmenite svoji budoucnost.

  zatim
  pavel 'goldenfish' kysilka