OT: Co pocitac a vase oci?

vodicka pitnavoda na seznam.cz
Čtvrtek Červenec 10 01:55:27 CEST 2003

> Zdravim,

Cusik,

> po 5 dnech sezeni u pocitace (cca 9h.) jsem zacal mit rano otekle oci
a dnes
> prisel i zanet spojivek.

Mno ocni lekar sice nejsem, ale rekl bych ze posledni zmineny uraz neni
jen z pouzivani pocitace, to myslim ze ne.

Ja travim u monitoru neco pres devet let (nepocitam "televizni" pocitace
 - ty sou na tom s vlivem na zrak urcite lepe = rychleji odpravuji ;o)
,vystridal jsem jich nekolik. Dnes mam notase, na desktopu 1x LCD a 1x
klasicky elektronovy 17" (100Hz pri 1024x768)
   V prumeru to bude neco kolem 8smi hodin, ale musim se priznat, ze
posledni roky je to mnohem mnohem vice :oc
  Na zacatku (to zni hrozne divne) jsem mel na jednom oku od narozeni
0.25 dioptrie kratkozrakost, no a dnes mam (zcela jiste diky pocitacum)
na obou o cca 0.2 dioptrie vic (kratkozrakosti). Bryle nenosim, ale
silne o nich uvazuji protoze za
A/ jsem pri v nich (v konkretnich) "hrozne" sexy (bohuzel jde
  o subektivni nazor dvou kamaradek a vsechny z vas to jiste nezajima
  spis znechucuje - hadal bych)
B/ doctor rikal, ze by mi mohl dat cocky slabe proti a ze by se mi
  prestali ocicka zhorsovat a dokonce mohli i vylepsit!!!

> Dekuji,

Neni zac

Mr. Vodicka /*spravnej tux se meje
aspon jednou denne*/

PS: VSICHNI SE PRIDEJTE !!! - MUSIM UZNAT, ZE JE TO DOCELA ZAJIMAVE TEMA
          NEBO LEPE "ANKETA" - JAK JE NA TOM DNESNI TUCNAK S KUKADLAMA