OT: Co pocitac a vase oci?

Kovar Jan Kovar_J na tese.cz
Čtvrtek Červenec 10 07:13:53 CEST 2003

No cirou nahodou je moje manzelka zdravotni sestra z ocniho :-). Jeji rada
byla:

Hodne pit a mrkat.

Jinak ja jsem k tomu pridal to, ze jsem si vsude nastavoval nejnizsi
rozliseni, na jakem slo pracovat. Nejlepe 800x600 na 17" monitoru. Vetsinou
ale bylo nutne 1024x768. Tak jsem si nastavil co nejvyssi obnovovaci
frekvenci. Minimalne 100Hz. Doma 140Hz. Ono udajne staci 85Hz a clovek
nevidi blikani, ale asi to i tak ma nejaky vliv na oci.
Jinak jsem zazil firmu, kde meli nejake ruseni a obraz na monitoru se
strasne vlnil bez ohledu na obnovovaci frekvenci. Nejlip to slo poznat tak z
10 metru od monitoru. To clovek videl morskou bouri. Tam pomuze asi jen LCD.

TNX

P.S. Horsi nez monitor je pro oci klimatizace. Strasne to vysusuje rohovku.