OT: Co pocitac a vase oci?

Ondřej Kadlec metaxa na zmail.sk
Čtvrtek Červenec 10 11:06:46 CEST 2003

Ahoj,

dekuji za velice hutne odpovedi. Obnovovaci frekcenci jsem se vcera
zabyval... Mam 17" monitor a zvlada mi 85 Hz pri 1024x768 a 100 Hz 800x600.
Otazkou je, co je lepsi - chapu, ze pro oci ta druha varianta, ale kdyz je
clovek zvykly na 1024x768... Zkusil jsem ted druhou variantu a vsechno je
takovy veliky :-)))

Jooo... jeste k tomu serizeni monitoru, ja mam brightness (svetlost)
stazenou na nulu a kontrast na 76/100. Tu svetlost jsem stahoval, protoze se
mi zdalo, ze to moc pere do oci... Neni to taky blbe?
Vidim to tak, ze penize z brigady narvu do LCD, ikdyz k nim nemam zrovna
nejlepsi vztah (hlavne pro cenu).

| Hodne pit a mrkat.

Nemohl byste se manzelky zeptat, proc zrovna tyto dve veci? Ted to mozna
zni, ze o nich pochybuji - to rozhodne ne!

Jinak, pro ty, ktere to nezajima - pokud je tohle tema moc OT, tak to klidne
muzeme uzavrit, ale myslim si, ze jak uz nekdo podotknul, ze je to zajimave
tema a tyka se kazdeho z nas.

Jeste jednou diky za zajimave poznatky a zkusenosti,
---
:  Ondřej Kadlec
:    STAGE2 tEAM
:      we're changin' future