Co pocitac a vase oci?

Ing. Pavel Janousek Janousek na FoNet.Cz
Čtvrtek Červenec 10 08:18:44 CEST 2003

	Mala odolnost, za leta si zvyknete...:-)

	Jinak k tematu - pokud si svych oci vazite a koupite si kvalitni
monitor (udajne z tohoto pohledu je LCD lepsi, ale maji jine nectnosti,
nejsem schopen porovnat, protoze za LCD pravidelne desitky hodin v tydnu
netravim), myslim si, ze to nebude vazny problem - rozliseni je vhodne
prumerne (vzdy mne dojimali lidi, co byly schopni pracovat na 15" v
1280x1024), ja treba doma do dnes na 19" pouzivam 1128x864 (mozna se
trochu mylim v presnosti pixelu, proste to, co je nabizeno mezi
1280x1024 a 1024x768 pri zachovani pomeru stran - 1280x1024 je na mne
proste male) v 85Hz, ktere povazuji za minimum - lepsich je 100Hz, pokud
nekdo tvrdi, ze to nepoznate, myslim, ze nesedel za monitorem 15 hodin v
kuse, pak by zrejme mluvil jinak...:-) - jinak zalezi take na tom, jak
jste na tu frekvenci citlivy - ja treba perifernim videnim vidim blikani
i na 85Hz (trochu), treba moje zena to udajne (nemohu posoudit, jejim
zrakem se nedivam) vidi kdyz se soustredi i normalne, takze preferuje
LCD pripadne nizsi rozliseni a aspon 100 ci 120 Hz.

	Myslim si, ze dalsi debatu je vhodne vest bud soukrome, pokud
VAs jeste neco zajima nebo treba v tlachacim Linux Talk.