OT: Co pocitac a vase oci?

Pavel Kysilka goldenfish na mamutik.ucw.cz
Pátek Červenec 11 15:31:31 CEST 2003

On 10-07-2003 11.06 +0200, Ondrej Kadlec wrote:

> Ahoj,
   zdravim,

> dekuji za velice hutne odpovedi. Obnovovaci frekcenci jsem se vcera
> zabyval... Mam 17" monitor a zvlada mi 85 Hz pri 1024x768 a 100 Hz 800x600.
> Otazkou je, co je lepsi - chapu, ze pro oci ta druha varianta, ale kdyz je
> clovek zvykly na 1024x768... Zkusil jsem ted druhou variantu a vsechno je
> takovy veliky :-)))
existuje i snad rozliseni 960x720. mozna z toho vytahnete nejakou
rozumnou frekvenci. projdete si /etc/XF86Config a /etc/fb.modes.
na netu je taky dost prikladu.

> Jinak, pro ty, ktere to nezajima - pokud je tohle tema moc OT, tak to klidne
> muzeme uzavrit, ale myslim si, ze jak uz nekdo podotknul, ze je to zajimave
> tema a tyka se kazdeho z nas.
to uz je pozde. zde by jste si mel uvedomit, kdyz pisete dotaz, jake na
nej asi vzniknou odpovedi a dle toho volit konferenci.

dalsi mozne reseni je pouzivat linux s vyladenym monitorem a grafikou
anebo rozumnou "optimalni" frekvenci ( podle emailovych hlavicek
asi optimalni )   i pri psani posty.

> ---
> :  Ondrej Kadlec
> :    STAGE2 tEAM