Nestabilita pri praci s Mandrake

Zdenek Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Čtvrtek Červenec 10 09:45:56 CEST 2003

> pouzivam Mandrake 9.0. Obcas se pri praci stane, ze se system uplne
zasekne a
> pomuze az uplny reset. Zkousel jsem se uz podivat do logu, ale nic
zajimaveho
> jsem nenasel. Kdosi mi na teto konferenci napsal, ze v 90% pripadu za
> takovimito pady stoji vadny hardware. Zajimalo by me jak ho mam otestovat,
> jedinym zarizenim v PC je sitovka (a samozrejme bezne komponenty procesor
> ...). Nebo by me zajimala jakakoliv jina inspirace k tomu, kde hledat
chybu.
> [...]

Pricin muze byt mnoho; typicky to byva pamet (na otestovani memtest z
distribuce), pretaktovany procesor/sbernice, nestastny chipset, vadny
IDE/SCSI kabel. Pokud pocitac ani nestihne oznamit, co se stalo, bude to
neco takoveho.
Mam tu pocitac, kteremu dokonce vadi prisroubovani disku vsema sroubkama,
jeden konkretni sroubek tam proste nemuze byt (nesmejte se, fakt to tak je)

--
Zdenek Mazanec, Contactel s.r.o.
http://mandrake.contactel.cz