Nestabilita pri praci s Mandrake

Dan Bar Daniel.Bar na seznam.cz
Čtvrtek Červenec 10 23:06:41 CEST 2003

Jiri Petrlik napsal(a):
> Zdravim,
> pouzivam Mandrake 9.0. Obcas se pri praci stane, ze se system uplne zasekne a
> pomuze az uplny reset. Zkousel jsem se uz podivat do logu, ale nic zajimaveho
> jsem nenasel. Kdosi mi na teto konferenci napsal, ze v 90% pripadu za
> takovimito pady stoji vadny hardware. Zajimalo by me jak ho mam otestovat,
> jedinym zarizenim v PC je sitovka (a samozrejme bezne komponenty procesor
> ....). Nebo by me zajimala jakakoliv jina inspirace k tomu, kde hledat chybu.
> Predpokladam, ze nevadi pokud jsem vymontoval s PC modem a vubec jsem ho
> [...]

pamet - memtest64
diskovy subsystem - bonnie
procesor - http://users.ev1.net/~redelm/

V konferenci se to uz psalo x-krat (hledejste treba heslo memtest).

Zkuste nejprve vymezit oblast problemu SW/ HW.

Tzn. maximalne oholit system HW (tj. vyhodir vsechny komponenty co
nejsou pro dany test nezbytne nutne) i SW (povypinat daemons, pripadne
nabootovat z nejakeho rescue CD). Pak spustit vybrany zatezovy/testovaci
SW a uvidite jestli vydrzi.

dalsi info treba na:

part1 - http://www-106.ibm.com/developerworks/library/l-hw1/
part2 -