[Fwd: Licencni podminky produktu SuSE]

Petr Kania kania na suse.cz
Čtvrtek Červenec 10 10:32:56 CEST 2003

Dobry den,

> Vite, ze timto jste si pod sebou ustrihli vetev?
SuSE je komercni distribuci Linuxu jiz vice nez 10 a jsem presvedcen, ze
komercni distribuci Linuxu zustane i dalsich 10 let.

> Nase firma treba dela mimo
> jine taky outsourcing, pricemz vyuziva nulove ceny GPL, takze takovehle
> licence jsou nam na 2 veci. Klienti totiz radeji plati mnohem vice za praci
> misto nakupu SW (nezvysuje to majetek firmy).
To chapu - vy dostanete zaplaceno za implementaci - a nasadite tam FTP
verzi SuSE Linuxu, kterou si zdarma stahnete z Internetu

> Jedna licence &@? jenze to uz
> se nehodi do kramu reklamam.
Rikame - nainstalovat SuSE Linux na neomezeny pocet pocitacu - takze?

> Nakonec vsichni skonci u debianu, gentoo nebo MDK. Nakonec nahravate i
> takovemu redhatu ;-)
Co k tomu rici:-)

--

Best Regards / S pozdravem,

Petr Kania
Production and sales manager / Vedouci oddeleni produkce a prodeje
SuSE CR, s.r.o.                  e-mail: petr.kania na suse.cz
Drahobejlova 27                  tel: +420 2 96 54 23 73
190 00 Prague 9                  fax: +420 2 96 54 23 74
Czech Republic                   http://www.suse.cz