[Fwd: Licencni podminky produktu SuSE]

Petr Kania kania na suse.cz
Čtvrtek Červenec 10 10:41:06 CEST 2003

Dobry den,

V ?, 10. 07. 2003 v 08:24, Jaroslav Lukesh napsal:

> Taky mam ten pocit.

SuSE sve uzivatele novymi podminkami neomezuje, resp. jsem neslysel ani
jeden argument, ktery hovoril o opaku. Nemohu diskutovat o pocitech, to
neumim.

> MDK to vyresilo tak, ze je neoficialni stranka oficialne neprovozovana MDK,
> odkud se da stahnout "nulte" instalacni CD, ktere date pri instalaci
> nabootovat misto prvniho. A tam jsou panove veci...
U SuSE je to jinak - zdarma mate FTP verzi a kdyz chcete ty 'veci' - tak
je mate v distribuci a SuSE Vam garantuje, ze je muzete pouzivat.
Linuxova komunita by jako prvni mela dbat na cizi dusevni vlastnictvi,
nebo ze nerozcilovat, ze nekdo porusuje GNU GPL, protoze on to oficialne
nepodporuje.

> Proste vsechno, co v
> distru z licencnich duvodu byt nemuze nebot by MDK melo po ptakach.
To snad radeji ani nechci vedet:-\

--

Best Regards / S pozdravem,

Petr Kania
Production and sales manager / Vedouci oddeleni produkce a prodeje
SuSE CR, s.r.o.                  e-mail: petr.kania na suse.cz
Drahobejlova 27                  tel: +420 2 96 54 23 73
190 00 Prague 9                  fax: +420 2 96 54 23 74
Czech Republic                   http://www.suse.cz