Ad clanek na abclinuxu - 100Hz konzole

Dave Lister dave na birko.cjb.net
Čtvrtek Červenec 10 10:48:00 CEST 2003

Dobry den,

pred chvili se tu mihl odkaz na clanek z abclinuxu.cz ohledne nastaveni
konzole na vyssi refresh. Z clanku jsem vydestiloval, ze nejlepsi pro me
bude reseni pres svgalib (mam nv3). Jal jsem se tedy nainstalovat do
sveho Debiana (woody) svgalib1 + svgalib-bin, upravil jsem
  /etc/vga/libvga.config
jak bylo v clanku doporuceno, ale to je tak vse co se mi povedlo. Nastal
mi presne stejny zakys jaky v diskusi pod clankem nekdo zminoval.
Nedokazu najit zpusob jak toto nove nastaveni sve textove konzoli
vnutit. Nepomuze reset konzole ani reboot pocitace. Koukal jsem a do
init.d skriptu nic nepribylo... nemam poneti jak to dat cele do pohybu.
Zkousel jsem nejake "textmode" - to mi nejak monitor prepne, ale do
stejneho rozliseni jako jsem mel dosud :( a "restoretextmode" - to je
uplne na nic. Net jsem na console svgalib linux howto atp progoogloval
radne... :(

Neni to pro me zivotne dulezite, jiz ted pouzivam velke rozliseni
  /etc/lilo.conf:vga=8
aby s konzoli slo vubec pracovat, ale preci jen ten refresh neni nic
moc...

Diky za radu!!
Dave