Co pocitac a vase oci?

Rybarik, Michal mrybarik na tronet.sk
Pátek Červenec 11 09:39:46 CEST 2003

> mel bych takovou anketu - tyka se hlavne tech, kteri
> pouzivaji klasicke
> monitory a travi u pocitace vice nez 8h. denne.
> Nemate problemy se zrakem (jakekoliv)? Pripadne jak jim predchazite?

s pocitacom robim tri stvrtiny svojho zivota... pochopitelne pouzivam
kvalitne monitory s ostrym pismom. s ocami nemam ziadne problemy, a to
boli aj obdobia kedy som do monitora pozeral bez prestavky 36 hodin.
ale na druhej strane mi vadi slnecne svetlo, takze nosim slnecne bryle i
ked nesvieti slnko... hlavne pri soferovani. oci si navykli na to co maju
castejsie :o))