IPAC-NG versus CPU

Středa Červenec 23 15:55:33 CEST 2003

On Fri, Jul 11, 2003 at 09:36:02AM +0200, pete klimo wrote:
> Zdravím,
>
> Na Debian IPAC-NG (ipacsum) nám zabíja CPU na 100%. Máme asi 14
> grafov, kt. sa v kazdú 1min sa vyrábajú a kazdých 5min sa spracúvajú
> cez ipacsum.  Niekedy naám ipac zatvrdne tak, za natrvalo zabije CPU,
> az procesy ipcsum musíme killnút.
>
> Dá sa nastavit postupné spracovávanie, aby nezahlcoval tak CPU (aby
> nenabehlo nar. 4 ipacsumy, alebo postupne kazdý graf za sebou?

Asi nejjednodussi je generovat ty grafy mene casto. U hrubsich rozliseni
to stejne nevadi, protoze 5 minut tam skoro neuvidite.

Ja jeste v tech sktiptech delam (aby to melo co nejvetsi nice):

renice +19 -p $$ > /dev/null 2>&1

Krome toho to ted navic strkam do SQL databaze a prestal jsem pouzivat
soubory na disku (*.db bylo k nicemu, protoze to obcas poskodilo jejich
interni strukturu a prisel jsem o data).

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz