Linux a zabijeni procesu pri nedostatku pameti

Ernest Beinrohr Ernest na Beinrohr.sk
Čtvrtek Červenec 10 23:52:03 CEST 2003

oldfrog na volny.cz wrote:

>tak to proste je, test dostupnosti pameti lze resit na urovni aplikace,
>me se to stalo jen parkrat na stroji s 8MB pameti, jindy nikdy

Mne toto 2.4.21pre4 spravi tak 1x,2x za mesiac. A pritom sa nezastavi
pri mozille, ale ide pekne po rade, raz bol uz aj sshd. Pritom swapu mam
snad dost 1.5G a 1g ramky by snad malo stacit. Fakt by ma zaujimalo co
sa deje.

PS: aj ked dcgui casto zerie 600-800mb.

--
Ernest Beinrohr, OERNii