Linux a zabijeni procesu pri nedostatku pameti

oldfrog na volny.cz oldfrog na volny.cz
Neděle Červenec 6 20:48:49 CEST 2003

>Fonty pouzivam standartni slackwaracke + z baliku corefonts
>(.sourceforge.net), se zobrazovanim nebyl doposud problem.
>Swap pouzivam (disk na jinem kabelu, jen udma2 misto udma6 hlavniho)
>o velikosti mezi 120-200MiB (nejsem si jist).
>Spise nez fakt ze mi Mozilla obcas padne - preci jen bezela par
>hodin, a 3 tech 6ti tabletu se co minutu obnovovaly - (znam to i z
>jinych prohlizecu ;), me desi to ze si jadro zabiji procesy, misto
>aby jim (jak jsem doposud predpokladal) oznamilo nedostatek pameti.

tak to proste je, test dostupnosti pameti lze resit na urovni aplikace,
me se to stalo jen parkrat na stroji s 8MB pameti, jindy nikdy

>A kdyz uz jsem u toho padani - existuje pro Mozillu nejaka moznost,
>jak by obnovila tablet pred padem ?

je na to add-on do mozilly, v praxi neznam

Ondrej Nemecek
    alias 'OldFrog'

tel:     241766035
ICQ:     250163477