OT: Co pocitac a vase oci?

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Čtvrtek Červenec 10 17:01:22 CEST 2003

Ne, je to pravda. Ale musite k ocnimu chodit asi kazde 3 mesice a ne jednou
za rok! Pak se nedivim "vykonu" vaseho ocniho.

JL.

Odesílatel: Ing. Pavel Janousek <Janousek na FoNet.Cz>
> B/ doctor rikal, ze by mi mohl dat cocky slabe proti a ze by se mi
>   prestali ocicka zhorsovat a dokonce mohli i vylepsit!!!

	Jeee, tento nazor jsem uz take slysel a dal na neho (od ocniho
lekare), dopadlo to tak, ze za 2 roky misto zlepseni prirostla dalsi
1...:-( (kratkozraka dioptrie). To se medici uci z nejake svate bible a
veri tomu nebo to je zavisle per person?