Nestabilita pri praci s Mandrake

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Čtvrtek Červenec 10 17:08:47 CEST 2003

> Odesílatel: Jiri Petrlik <jiripetrlik na seznam.cz>
> pouzivam Mandrake 9.0. Obcas se pri praci stane, ze se system uplne
zasekne a
> pomuze az uplny reset. Zkousel jsem se uz podivat do logu, ale nic
zajimaveho

mate tam onboard intel sitovku? tak tam dejte nejakou jinou do PCI a
uvidite.

Taky to muze byt spatnym zdrojem (nevadi ze je novy!!)ci nacatymi kondy v
menici pro CPU.

> jsem nenasel. Kdosi mi na teto konferenci napsal, ze v 90% pripadu za
> takovimito pady stoji vadny hardware. Zajimalo by me jak ho mam
otestovat,

100%, ne jen 90. Prenos dat uvnitr PC neni uplne bez chyby, driv nebo
pozdeji na to tvrde narazite jako ja.

> jedinym zarizenim v PC je sitovka (a samozrejme bezne komponenty procesor

> ...). Nebo by me zajimala jakakoliv jina inspirace k tomu, kde hledat
chybu.

pokud zklame memtest86, ci sada testu burnBX/MMX/P6... vymenuji (tedy ja
ne, na to mam kolegu ;-) ostatni HW (kabely, zdroje, sitovky, disky...).

> Predpokladam, ze nevadi pokud jsem vymontoval s PC modem a vubec jsem ho

> predtim nepouzival.

ne, to opravdu nevadi.

JL.