Uzivatelum notebooku -> jak na 15pin vystup na monitor?

Rybarik, Michal mrybarik na tronet.sk
Pátek Červenec 11 13:08:59 CEST 2003

co mam skusenosti, tak niektorym notebookom staci ak je pri zapnuti notebooku
pripojeny externy monitor a zobrazovanie funguje automaticky bud na externom
monitore alebo aj na externom aj na internom. alebo druha moznost je hotkey,
Fn+nieco, tym sa tiez zvykne dat prepnut vystupne zariadenie.