[Fwd: Licencni podminky produktu SuSE]

novogear na novogear.cz novogear na novogear.cz
Pátek Červenec 11 13:20:49 CEST 2003

Pane Janousku co to tady zase povidate za nesmysly,
kdyby jste byl legalnim uzivatelem zakoupeneho SuSE
Linuxu, tak podle mne mate pravo diskutovat a problemech
spojenych s jeho licenci. Vy ale SuSE Linux nepouzivate, tak
se do toho nemotejte. Vzdyt v Linuxu mate na vyber, bud si
distribuci koupite (s libovolnymi licencnimi podminkami) a
mate podporu, nebo se vam to nelibi a pouzivate "free" distribuci.

Ja si SuSE Linux kupuji z duvodu PODPORY - a je mi uplne jedno
jake SuSE ma licencni podminky, pokud muzu distribuci pouzivat
pro dany ucel.

Vy SuSE Linux nepouzivate, ale podle vasich nazoru vas
licencni podminky SuSE strasne moc omezuji - ma to logiku?

Vy jse vecny "rejpalista" do komercnich distribuci (nejenom SuSE,
ale i RedHat) - jestli vam tak moc podminky jejich sireni, delka
podpory a licence vadi - pouzivejte prosim "free" distribuci a
komercni prehlizejte.

S pozdravem

Ondrej Prokop
webbot na seznam.cz