[Fwd: Licencni podminky produktu SuSE]

Ing. Pavel Janousek Janousek na FoNet.Cz
Pátek Červenec 11 13:30:42 CEST 2003

	To Vam neberu, pokud Vas nezajima za jakych podminek neco
nakupujete (dle toho taky vypadaji nase stovkami miliard napumpovane
banky, kampelicky apod.), mate na to pravo, prekvapeni/vystrizliveni je
vsak ciste Vas problem (a ja to fakt nehodlam furt platit ze svych dani
(bohuzel musim:-().

> Vy SuSE Linux nepouzivate, ale podle vasich nazoru vas
> licencni podminky SuSE strasne moc omezuji - ma to logiku?

	Samozrejme ze ma, ze ji nevidite neni muj problem, ale pomohu
Vam - kdyby nebyly tak omezujici (a s temi dopady, ktere pisu), mozna
bych byl spokojeny zakaznik SuSE a generoval ji (firme SuSE) ne
nezajimavy rocni zisk... (SuSE "monitoruji" uz nekolik let)

> Vy jse vecny "rejpalista" do komercnich distribuci (nejenom SuSE,
> ale i RedHat) - jestli vam tak moc podminky jejich sireni, delka
> podpory a licence vadi - pouzivejte prosim "free" distribuci a
> komercni prehlizejte.

	Nepochopil jste - jak jini spravne poukazuji, mam silny odpor k
meneni pravidel uprostred zapasu, at je to cokoli a kdekoli. Tecka.