Sitovka v NB Acer TM 230 XV

Petr Janda janda na mendelu.cz
Pátek Červenec 11 13:59:16 CEST 2003

Zdravim ...

Jsem "stastnym" majitelem notebooku Acer TravelMate 230XV. Na nem uz je
nainstalovany Debian, ale nechodi mi sitova karta.

Chova se to ponekud zvlastne - pakety odchazi, vzdaleny hostitel
odpovida, ale tcpdump-em na notebooku uz je nevidim.

Jadro jsem zkousel 2.4.20, 2.4.21, 2.4.20 debianovske.
Chodi to s jadrem 2.4.20 ze SuSE 8.2 (aspon myslim, ze tam jsem k nemu
prisel, ale to se mi zase nedari opatchovat kvuli swsusp.

Nebot v C-ecku nejsem zbehly a chci notas uspavat a jeste mit fungujici
sitovku (kazde zvlast se tvari, ze funguje) tak hledam nekoho, kdo to uz
rozchodil, nebo alespon tusi, kde by mohl byt zadrhel/ spravny patch.
Google mlci, nebo rika, ze pod SuSE to chodi.

Ma nekdo nejaky napad?

--

Petr 'Prcek' Janda          janda'at'mendelu.cz

Software is like sex - it's better when it's free.