Postfix + POP,IMAP

Dejma dejma na volny.cz
Pátek Červenec 11 15:18:24 CEST 2003

Dobrý pátek všem,

Mám následující představu:

Mám pevnou veřejnou IP. MX záznamy jsou nasměrovány na ti IP.
Program postfix bude stahovat poštu a třídit ji dle aliases jednotlivým
uživatelům v systému - To mi fachá (zatím v intranetu)
Pokud pošlu mejl např admin na 192.168.1.233 a pošlu ho postfifu na
192.168.1.233:25 tak tam příde a je vidět v qmail nebo je přímo doručen
uživateli v linuxu.

A já nyní potřebuji na to linuxu spusti POP3,IMAP démona, na kterého se
budu připojovat z jednotlivých stanic přes POP.
Tak jsem naistaloval fetchmail v domění, že jde o POP3/IMAP server, ale
tady již kolabuji.

Při spuštění démona fetchmail (Starts and stops the fetchmail daemon
used to retrive mail via various protocols (such as POP3 and IMAP4))
Dojde k chybě "Starting Fetchmail services: fetchmail: no mailservers
have been specified"

Z konfery jsem se dozvěděl, že fetchmail umí vybírat vzdálené POPy, ale
já chci vytvořit fizický POP účet s jméne a heslem na portu 110.

Jsem z toho zmaten, co použít jako IMAP a POP3 server?

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.