Postfix + POP,IMAP

Rybarik, Michal mrybarik na tronet.sk
Pátek Červenec 11 15:38:17 CEST 2003

fetchmail stahuje postu z inych pop schranok a moze ju hadzat priamo do mailboxov
alebo podhadzovat smrp daemonu na porte 25. pop3/imap ma napriklad redhat v sebe,
staci ist do /etc/xinetd.d/ a tam najst subor pop3 a odstranit riadok disable=yes,
restartnut xinetd a ouha, bezi to. ak tam nemate tento pop3d, odporucam qpopper alebo
courier-imap (nech vas nazov nepletie, vie aj pop3).