OT: Co pocitac a vase oci?

Petr Klima xklima08 na stud.fit.vutbr.cz
Pátek Červenec 11 21:01:54 CEST 2003

Petr Janda wrote:

> Vsechny, co jsem potkal byly spis k vzteku, nez na praci (muj subj.
> nazor)

Nevim, jak vy, ale ja pisu deseti prsty a ergonomickou klavesnici jsem
si vylozene oblibil, protoze muzu mit prirozeneji ohnute zapesti. Pro
cloveka, ktery vsemi deseti nepise, je ovsem uplne k nicemu a lepsi ne
klasicka.
Jenomze stara klavesnice mi odchazi a potrebuji novou. Tak hledam neco
rozumneho, s klasicky rozestavenymi kurzorovymi klavesami a pokud
mozno i Insert a spol.

--
Petr "Tosuja" Klima
mail: xklima08 na stud.fit.vutbr.cz