OT: Co pocitac a vase oci?

Petr Janda janda na mendelu.cz
Pátek Červenec 11 13:30:24 CEST 2003

> Na oplatku se zeptam zase ja:
> Mate nekdo zkusenosti s klekackami? Kdysi to byla velka moda, pry
> uzasne zdrave. Je to tak dobre? Jde v tom vydrzet deset hodin? Nekdo
> mi rikal, ze vzycky po par hodinach zacal krivit zada, protoze
> klekacka nema operadlo.

Ja o tom slysel, ze je to dobre stridat zidle/klekacka podle toho, jak
se clovek citi.

> Vite nekdo o dobre ergonomicke ("zlomene") klavesnici?

Vsechny, co jsem potkal byly spis k vzteku, nez na praci (muj subj.
nazor)

> P.S.: Vyse uvedene rady a postrehy vychazeji z mych vlastnich
> zkusenosti, vase nazory mohou byt jine.

S mymi je to naprosto stejne - tyto jsou moje, vy muzete mit sve vlastni
:-)

--

Petr 'Prcek' Janda          janda'at'mendelu.cz

Software is like sex - it's better when it's free.