Ad clanek na abclinuxu - 100Hz konzole

Debian User reddragon na lanelec.spk.cz
Pátek Červenec 11 22:08:41 CEST 2003

Primo pres svgalib bez pouziti svgatextmode to lze taktez, je potreba
zadat cislo prislusneho graf. modu do lila (parametr vga=X, kde X je
cislo prislusneho rozliseni). Bohuzel mne napriklad tahle metoda
nefunguje, protoze se mi po prestaveni modu nezobrazuje vubec nic:-(
(Myslim, ze tohle v komentarich k clanku zminoval kdosi taky.) Pritom
system dal jede. Funguje mi pouze par obskurnich rezimu, u nichz jsem
zas pro zmenu neodhalil, jake ze to vlastne maji rozliseni, abych mohl
nastavit prislusne modelines v konfiguracnim souboru 'libvga.config'.

						Vladimír Láník