Ad clanek na abclinuxu - 100Hz konzole

Dave Lister dave na birko.cjb.net
Pátek Červenec 11 22:25:54 CEST 2003

On Fri, Jul 11, 2003 at 10:08:41PM +0200, Debian User wrote:
> Primo pres svgalib bez pouziti svgatextmode to lze taktez, je potreba
> zadat cislo prislusneho graf. modu do lila (parametr vga=X, kde X je
> cislo prislusneho rozliseni). Bohuzel mne napriklad tahle metoda
> nefunguje, protoze se mi po prestaveni modu nezobrazuje vubec nic:-(
> (Myslim, ze tohle v komentarich k clanku zminoval kdosi taky.) Pritom
> system dal jede. Funguje mi pouze par obskurnich rezimu, u nichz jsem
> zas pro zmenu neodhalil, jake ze to vlastne maji rozliseni, abych mohl
> nastavit prislusne modelines v konfiguracnim souboru 'libvga.config'.

No, pres lilo (vga=8) to mam ted. Jak jsem rikal, nestezuju si,
rozliseni to je super a pismenka vypadaji taky penke, navic se to tvari
jako klasicky "textovy mod" a ne jako framebufferova graficka "simulace"
textu. To co me zene od soucasneho stavu je obnovovaci freq. Potreboval
bych ji zvysit, nic vic. Rozliseni ok.

Nebyl bych si jist, jestli se pri nastavovani pres parametr jadra vga=X
vubec do nejakeho souboru kouka. Podle me ne-e. To, po cem patram je
program, ktery se ridi nastavenim v /etc/vga/* a jestli k tomu bude
pouzivat svgalib nebo neco uplne jineho mi je jedno.

Nesnasim grafiku ani onen "simulovany" textovy rezim, chci jen velkou
konzoli ve slusne freq. Jeste jednou zkusim SVGATextMode, protoze drive
(se starou kartou) mi fachal bajecne...

Dave Lister