Ad clanek na abclinuxu - 100Hz konzole

Debian User reddragon na lanelec.spk.cz
Pátek Červenec 11 22:33:43 CEST 2003

On Fri, Jul 11, 2003 at 10:25:54PM +0200, Dave Lister wrote:
> Nebyl bych si jist, jestli se pri nastavovani pres parametr jadra vga=X
> vubec do nejakeho souboru kouka. Podle me ne-e. To, po cem patram je
> program, ktery se ridi nastavenim v /etc/vga/* a jestli k tomu bude
> pouzivat svgalib nebo neco uplne jineho mi je jedno.

To je prave to, co jsem pochopil, ze jadro udela. (Mozna naivne) jsem
si myslel, ze pri nastaveni parametru vga dejme tomu na 800x600 a
spravne nastavenem libsvga dojde k prepnuti do rezimu na 800x600 pri
obnovovaci frekvenci nastavene v libsvga.config. Vzhledem k tomu, ze se
mi temer v 99% pripadu zobrazuje tma, nemel jsem moznost to overit.
Jedine, co mi funguje, je prave svgatextmode. Framebuffer je zcela mimo
hru, pouzivam nvidia ovladace a celkem casto prepinam Xka a konzolu.

						Vladimír Láník