OT: Co pocitac a vase oci?

vodicka pitnavoda na seznam.cz
Pátek Červenec 11 23:02:17 CEST 2003

Petr Klima wrote:
> Na oplatku se zeptam zase ja:
> Mate nekdo zkusenosti s klekackami? Kdysi to byla velka moda, pry
> uzasne zdrave. Je to tak dobre? Jde v tom vydrzet deset hodin? Nekdo
> mi rikal, ze vzycky po par hodinach zacal krivit zada, protoze
> klekacka nema operadlo.

No podle me je to s klecakama asi tak. Klecak doma mam a zvyknul jsem
si ho se zidli srtidat - povazuji to za idealni. Opravdu vas muze svadet
opreni, ale to prejde. Spis bych rekl ze vas zacnou tlacit kolena
to proto, ze na nich "sedi" znacna cast vahy tela. Mno i kdyz pravda je,
ze po case si clovek "poradi" i stemi koleny, musi se umet na tom sedet.
Pro vrtily to ale neni, na klecaku se nemuzete rozvalovat jak na zidli.
Opakuji, pro zmenu polohy (a trosicku toho pohybu pri vymene :o)))))
je to opravdu velmi vhodna alternativa k zidlicce.

PS: OT tema se nam nejenom ze utrhlo ze retezu, ba dokonce bych rekl
ze se dostalo kam nemelo - viz. pan Jaroslav a pan Jaroslav. Nicmene
musim konstatovat, ze je to hezke cteni, vidte?
Shrnul bych to basnickou:

Okem sem druhym tam,
jednou sednu druhou kleknu,
kopretinka maminka,