zvukovka a sitovka

Jordano jordano na volny.cz
Pátek Červenec 11 23:01:42 CEST 2003

Dobry vecer,

nainstaloval jsem uspesne Suse Linux 8.1, ale mam k tomu tyto dotazy,
na ktere nemohu najit nikde odpoved:

- mam zvukovku Creative SoundBlaster AudioPCI 128 a nemuzu na ni najit
zadny ovladac. Na strankach firmy pro tento typ a Linux nic neni. Co
 s tim mam delat?

- mame doma malou sit: muj PC je pripojen ke kabelovymu modemu a 2
sitovkami jsem propojen s 2.PC, ktery je pres WinRoute pripojen taky.
Vse funguje.
ted v Linuxu mne pripojeni funguje, ale nemuzu prijit na to, jak tam
pridat i ten druhy PC. Adresu IP znam, DNS taky, ale neni mi jasny,
jestli k propojeni potrebuju neco jako Winroute pro Linux?

Diky za kazdou poznamku.