Fonty TrueType

Jan Oppolzer oppolzer na pluto.pslib.cz
Sobota Červenec 12 22:45:43 CEST 2003

On Sat, 12 Jul 2003, Jordano wrote:

> Daji se nejak jednoduse pro normalniho uzivatele nahrat Fonty TrueType
> do Linuxu? Videl jsem par navodu, ale byly to jen pro znale...

Stahnete si odnekud z Internetu nejake fonty, pripadne z Windows a
nahrajteje napr. do /usr/X11R6/lib/X11/fonts/TTF-moje, pote v tom adresari
spustete 'mkfontdir' a 'mkfontscale', v souboru /etc/X11/fs/config
pridejte onu cestu k adresari s fonty, restartujte xfs ( $ /etc/init.d/xfs
restart), restartujte X-ka a je hotovo.

Nejsem si ted uplne jist, zda nejak nemlzim, ale mam takovy dojem, ze je
to tak jak pisu. Jestli ne, tak me, prosim, nekamenujte, snazim se jen
pomoci :).

--
 Jan Oppolzer | SPSSE a VOS Liberec | WWW: http://www.pslib.cz/~oppolzer
 E-Mail & UNIX talk: oppolzer na pluto.pslib.cz | oppolzer na jupiter.pslib.cz