Fonty TrueType

PELS Konfera linux na pels.cz
Pondělí Červenec 14 22:20:45 CEST 2003

On So, 2003-07-12 at 19:12, Jordano wrote:
> Daji se nejak jednoduse pro normalniho uzivatele nahrat Fonty TrueType
> do Linuxu? Videl jsem par navodu, ale byly to jen pro znale...

DD,

pokud to chcete delat jednoduse, tak si nainstalujte Mandrake9.1.
V jeho ovladacim centru je takovy udelatko ktery kdyz zjisti
ze na disku mate Woknous(TM),tak to z nich veme fonty a nainstaluje
je vam to do toho Mandrake (samozrejme se to zepta jestli to muze
udelat). Jinak drobna poznamka: prohledavejte archiv konference, spousta
problemu se zde jiz resila, to neni mysleno ve zlem, ja (a myslim
si ze i ostatni clenove konfery) sem take zacinal a hodne mi to
pomohlo.

Pavel